yurtdisinda lise ve universite egitimi

yurtdisinda lise ve universite egitimi
yurtdisinda lise ve universite egitimi

28 Ekim 2013 Pazartesi

Yurtdisinda Yaz Kamplari

Yurtdışı Yaz Kampı - Yaz Kampı Nedir
8 - 17 yaş aralığındaki gençler ve çocuklar için planlanan kamplarımız genellikle yaz aylarında belirli tarih aralıklarında düzenlenmektedir. Bu yaş aralığında çocuklarımızın hem yabancı dillerini geliştirmek hem de kişisel gelişimlerine inanılmaz bir katkı sağladıkları için bu programlar oldukça büyük bir önem taşımaktadır.
Çocuklarımızın güven içerisinde gidip planlanan haftalarını yurtdışında geçirebilmeleri için POSEIDON Yurtdışı Eğitim en güvenilir okul ve kurumlarla çalışmaktadır. Öğrencilerimiz havaalanına indikleri andan itibaren programlarının bitiminde yine havaalanına getirilene kadar okullarımızın ilgili yöneticilerinin, eğitmenlerinin ve görevlilerinin gözetim ve denetimi altındadır.

Zaten Yaz Kamplarımız ile Dil Okullarımızı temelde birbirinden ayıran fark da budur. Yaz Kamplarımıza katılan öğrencilerimiz genellikle 17 yaş altı oldukları için 24 saat gözetim ve denetim altındadırlar. Dil Okullarımıza ise katılım 18 yaş üstü olarak belirlenmiştir ve tahmin edileceği gibi bu yaş grubu öğrenciler için 24 saat gözetim gerekmemektedir. 17 yaş üzerindeki gençlerimizin katılabilecekleri Yurtdışı Dil Okulları sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

İngiltere, Amerika, Kanada, Malta olmak üzere pek çok ülkede bulunan yurtdışı yaz kampı ve yaz okulu programlarımıza bireysel olarak katılabileceğiniz Yaz Kampı programlarımıza POSEIDON aynı zamanda grup halinde katılmak isteyen gruplarımız için gerekli organizasyonu yapabilmekte ve başlarında bir grup lideri ile birlikte çocuklarımızı gidecekleri seyahate gönderebilmektedir.

Öğrencilerimizin vize işlemleri, ulaşımları, havaalanından karşılama ve uğurlamaları, eğitim, aktivite ve gezilerin tamamen önceden planlandığı yaz okulu programlarımızda öğrencilerimiz ve ailelerimiz hem POSEDION Yurtdışı Eğitim'e hem de programa katıldıkları yurtdışı okullarımızın yetkililerine 24 saat Acil Telefon Destek Hattına erişim hakları bulunmaktadır.

Yurtdışında pek çok ülkede oldukça büyük sayılarda dil eğitimi kurumu bulunmaktadır. Fakat 18 yaş altı dil eğitimi özel bir alandır ve POSEIDON çalışacağı yaz okullarını belirlerken o ülke eğitim birimlerince onaylı ve butik hizmet veren yaz gruplarında tecrübeli okulları seçmektedir. Seçilen yaz okullarının çok büyük bir kısmı
POSEIDON Yurtdışı Eğitim danışmanları tarafından ziyaret edilmekte ve şartlar kontrol edilmektedir.
 


 

Hiç yorum yok: