yurtdisinda lise ve universite egitimi

yurtdisinda lise ve universite egitimi
yurtdisinda lise ve universite egitimi

29 Ekim 2013 Salı

Amerikada Universite Egitimi

Amerikada Üniversite Eğitimi - Neden Amerika
Yurtdışında Üniversite Eğitimi denilince Amerika’nın akla ilk gelen ülke olması tesadüf değildir. Belki en iyi eğitimi almak istiyorsunuz belki de İngilizcenizi mükemmel düzeye getirip kariyer çalışmalarınıza hız vererek alanınızdaki profesyonellerle çalışmak istiyorsunuz. Sebebiniz her ne olursa olsun, Amerika, dünyanın en çok tercih  edilen prestijli eğitim lokasyonlarından biridir ve eğitim standartları oldukça yüksektir.

-  Dünyanın bir çok ülkesinden gelen farklı kültürden insanları bir arada görme ve tanıma imkanı,

-  Eğitim süreniz boyunca Amerika'da yaşayacağınız için, İngilizceyi yerinde öğrenme şansı,
- İngilizce düzeyiniz TOEFL düzeyinde olmasa bile, üniversitelerin bünyesinde veya POSEIDON Yurtdışı Eğitim'in Türkiye Resmi Temsilciliğini yaptığı Amerika Dil Okullarımızda ingilizce düzeyinizi istenilen düzeye getirip eğitiminize başlayabilirsiniz,
-  Teorik eğitimden çok araştırma ve uygulamaya yönelik bir eğitim sistemine sahip olmaları,

- Merkezi bir sınav sistemi olmamasından kaynaklı öğrencilerin istedikleri alanda eğitim almalarına imkan tanıması,

- Amerika’daki üniversitelerin pek çoğunun YÖK denkliği bulunmaktadır.
- Amerika’daki üniversitelerden alınan diploma, tüm dünyada geçerlidir ve başarılı bir kariyerin anahtarıdır,
- İstediğiniz bölümde eğitime başlamak için sadece lise diploması yeterlidir,

- Amerika’da üniversite eğitimi almak için, Türkiye’de üniversite sınavına girmeniz gerekmez. Mesleki liseler dahil hangi tür liseden mezun olduğunuz önemli değildir,
- Amerika’da alacak olduğunuz eğitimin toplam maliyeti, Türkiye’deki vakıf üniversitelerinin eğitim maliyeti ile
hemen hemen aynıdır.

-  Amerika’da eğitim süresince kampüs içinde part-time çalışma izniniz vardır,

- Ayrıca her yabancı öğrenciye mezuniyet sonrası, ekstra 1 yıl çalışma ve oturum izni verilir. Bu sayede ülkenin lider şirketlerinden birinde çalışma fırsatına sahip olabilirsiniz.
Referanslarınıza ve CV'nize Amerika’daki iş deneyimini ekleyerek, iş yaşantınıza rakiplerinize göre bir adım önde başlayabilirsiniz. Sahip olacağınız prestijli diploma sayesinde, her mezun öğrencinin hayallerini süsleyen dünyaca ünlü global şirketlerde çalışma talepleriniz kolaylıkla kabul edilecektir. 

Hiç yorum yok: