yurtdisinda lise ve universite egitimi

yurtdisinda lise ve universite egitimi
yurtdisinda lise ve universite egitimi

19 Mart 2014 Çarşamba

Amerika'nın ilk 200 Üniversitesinde Eğitim Görebilirsiniz

Amerika'nın ilk 200 Üniversitesinde Eğitim Görebilirsiniz





Amerikanin TOP 200 Universitesinde Siz de Egitim Gorebilirsiniz.. NASIL MI ? En iyi Amerikan üniversitelerine kabül edilebilmeniz için tüm süreçler ve pathway (hazırlık) eğitim sistemi, uluslararası öğrencilere göre hazırlanmıştır. 

Amerikada Üniversite Eğitimi - Hazırlık ve Geçiş Yılı


Amerika'da üniversite okumak istiyorsunuz ve diyelim ki aşağıdaki ilk 3 yöntemi düşünmüyorsunuz;
1. Yöntem olan 'Direkt Kabul' alacak şartları sağlayamıyorsunuz,
2. Yöntem olan 'Amerika'da Lise Okumak' da size cazip gelmiyor,
3. Yöntem olan '2 yıl Community College sonrası 4 yıllık üniversiteye tamamlamak' da istediğiniz şekil değil.
O zaman yapılması gereken, ve yine çok tavsiye ettiğimiz bir sistem olan Pathway, Foundation (Uluslararası Öğrenciler İçin Hazırlık Yılı) veya master öncesi Pre-Master programları olacaktır. Hazırlık sunan okullarımızın bazılarında ayrıca üniversite yılınızın direk 2 inci yılına devam edebileceğiniz 'International Year 1' programı da mevcuttur.
Tamamen yabancı öğrenciler için hazırlanmış olan bu programlar tam olarak ne içindir ?
- Sizi ülkedeki ve üniversitedeki eğitim sistemine adapte eder,
- İngilizce seviyenizi, gerekli olan Akademik İngilizce seviyesine getirir,
- Üniversitede okumak istediğiniz bölüm ile ilgili derslere yakınlaşmanızı sağlar,
- Bölüm derslerinizle ilgili alt yapınızı tamamlar,
- Üniversite kampüslerinde oldukları için kampüs hayatınıza da önceden adapte olursunuz,
- Hazırlık Yılı programlarının yer aldığı üniversiteler ülkelerinin ve dünyanın EN İYİ ÜNİVERSİTELERİ listelerindedir, dolayısıyla direkt başvuru yapıp kabul alma ihtimalinizin düşük olması gerçeğini, bu programlar ortadan kaldırmaktadır.
AMERİKA'DA HANGİ HAZIRLIK PROGRAMLARINI BAŞARIYLA TAMAMLADIKTAN SONRA HANGİ ÜNİVERSİTELERE DİREKT KABUL EDİLEBİLECEĞİNİZİ AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEN İNCELEYİNİZ :
 
 
  
yurtdışı eğitim, yurtdışında universite, amerikada universite, amerikada egitim, Amerika üniversite eğitimi, hazırlık yılı, amerikada okumak, amerikan üniversitesine gecis, foundation, pathway, amerika universite kampusu, yabancı ogrenci, uluslararası ogrenci, amerikada lise, community college, amerikada egitim sistemi, yurtdışı eğitim, yurtdisinda üniversite eğitimi, amerikada eğitim, amerikada üniversite eğitimi, amerika vizesi, amerika üniversiteleri, amerikada okumak, amerikada universite ucretler, amerikada yüksek lisans, amerika egitim, yurtdışı eğitim, yurtdışında üniversite, amerikada üniversite eğitimi, amerikada egitim, Amerikada okumak , amerikada egitim, amerikada burslu okumak, amerikada master, Amerikada yüksek lisans, amerikada okumak istiyorum, amerika universiteler listesi, amerika universite kabul sartlari, amerikada universite egitimi maliyetler, amerikada universite ne kadar, amerikada burslu egitim, amerikada universiteyi burslu okumak, amerikada okumak istiyorum

Hiç yorum yok: